Aanvullende voorwaarden SmartLOXS


Aanvullende Voorwaarden SmartLOXS diensten via Cargonaut.

In het kader van eLink worden de SmartLOXS diensten via Cargonaut integraal aan u geleverd. Cargonaut Nederland B.V. en SmartLOXS hebben hiervoor een samenwerkingovereenkomst afgesloten. SmartLOXS levert u diensten en het gebruiksrecht op de SmartLOXS eLink “connection kit” en Cargonaut belast de kosten van SmartLOXS door aan u als klant, zoals door SmartLOXS aangegeven.

De dienstverlening met SmartLOXS wordt aangegaan voor 24 maanden. Bij beëindiging van het contract eerder dan 24 maanden is een afkoop verschuldigd van de resterende maanden voor de eventuele SmartLOXS check box hardware à € 25,35 per resterende maand.

In aanvulling op de algemene voorwaarden van Cargonaut zijn de volgende voorwaarden van toepassing op de SmartLOXS dienstverlening:
De SmartLOXS dienstverlening is inclusief pre-configuratie, projectbegeleiding en installatie en exclusief BTW, aanleg van netwerk- en voedingsbekabeling en internetverbinding.

Service en support:
Bij vragen en problemen kunt u contact opnemen met Cargonaut Customer Care. Onze medewerkers zullen als het de SmartLOXS dienstverlening betreft contact opnemen met SmartLOXS, waarmee wij een service en onderhoudscontract hebben.
Op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 met 4 uur telefonische responstijd.
Telefonische ondersteuning en remote-access software ondersteuning.

Op cardreaders, check-box en viewers:
Inclusief vervanging defecte componenten, bij normaal gebruik. Schade door externe factoren en andere niet aan SmartLOXS toerekenbare schades zijn hiervan uitgesloten.

Overige componenten:
Service op overige componenten wordt verricht op basis van nacalculatie.