Welkom op onze nieuwe website!

Track & Trace API

Op deze pagina vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die wij ontvangen. De antwoorden zijn gemaakt door onze servicedesk en andere gespecialiseerde collega’s. Heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt? Neem gerust contact met ons op, we staan klaar om te helpen! 

Zit de Track & Trace in mijn bundel?

Voor Expediteurs en Wegvervoerders zit de Track & Trace API in de bundel.

Hoe werkt de Track & Trace API?

De Track & Trace API is geen portal. Cargonaut heeft voor developers een API Cookbook beschikbaar, waarin staat hoe de Track & Trace API te gebruiken is. Neem contact op met onze Helpdesk om het Cookbook te ontvangen.

Welke informatie zit in de Response van de Track & Trace API?

De response bevat de laatste FSU-status en de laatste ETA- en STA-gegevens.

Hoe krijg ik toegang tot de Track & Trace API?

Je kan credentials verkrijgen van de Helpdesk om de API te gebruiken. Deze credentials kunnen in jou eigen applicaties worden toegepast om de API-call te doen.

Hoe kan ik de Track & Trace API gebruiken?

Je kan elke keer een GET-call doen op de Track & Trace API, maar je kan ook een abonnement maken op een AirWayBill. In dat laatste geval gebruiken we jouw POST API om updates te sturen bij elke statusverandering.

Toch nog meer vragen?

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op via onderstaande button.

Laatste nieuws

Meer nieuws