Support & contact
Neem contact op met onze helpdesk wanneer je vragen hebt over het gebruik van onze producten en diensten of in geval van verstoringen.
Wij zijn bereikbaar via:
Maandag t/m vrijdag:
08:30 tot 17:00
We begrijpen dat elke situatie uniek is en streven ernaar om iedereen zo goed en zo snel mogelijk ondersteuning te bieden.
NB: Buiten kantooruren is er een externe servicedesk bereikbaar. Deze servicedesk beantwoordt geen inhoudelijke vragen maar monitort verstoringen. Bij meerdere meldingen over hetzelfde onderwerp neemt deze partij direct contact op met een medewerker van de Cargonaut helpdesk, mits deze verstoring buiten gepland onderhoud valt.
Cargonaut Nederland B.V.
Schiphol Hoofdgebouw

Evert v.d. Beekstraat 202 

1118 CP Schiphol
Nederland
KVK. 51782952
BTW. NL 800766465 B18
Neem contact met ons op
Heb je nog vragen? Vul onderstaande velden in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
"*" geeft vereiste velden aan