Welkom op onze nieuwe website!

Automatisch Nomineren: valideren nieuwe stationsverklaringen

Nieuws

Per 28 januari zullen nieuwe stationsverklaringen pas actief worden nadat een tweede persoon de stationsverklaring heeft gevalideerd. Lees in dit bericht wat dit betekent.

Beste klant,

U heeft een account voor eStationorder (Automatisch Nomineren), en u kunt als gebruiker stationsverklaringen aanmaken en beheren. Vanuit Secure Import is de wens ontstaan om het opvoeren van nieuwe stationsverklaringen in eStationorder veiliger te maken. Om deze reden wordt er een extra validatiestap toegevoegd: ‘Nieuwe stationsverklaringen zullen pas actief worden nadat een tweede persoon de stationsverklaring heeft gevalideerd’. Deze stap wordt actief per 28 januari 2025.

Wat betekent dit voor u?

Wij ontvangen graag van u een validatie e-mailadres van een medewerker binnen uw organisatie. Het is belangrijk dat de medewerker die de validatiemail ontvangt, verantwoordelijk en bevoegd is voor het goedkeuren van nieuwe stationsverklaringen namens uw organisatie.

Wij verzoeken u vriendelijk om het validatie e-mailadres zo snel mogelijk door te geven aan de Helpdesk van Cargonaut, helpdesk@cargonaut.nl. Zij zullen dit adres vastleggen in uw bedrijfsprofiel in de eStationorder applicatie. Zodra deze wijziging is doorgevoerd, kunt u nieuwe stationsverklaringen opvoeren. Bestaande stationsverklaringen die reeds in de applicatie zijn ingevoerd blijven actief en kunnen gewoon worden gebruikt in het nominatieproces door de afhandelaren.

Laatste nieuws

Meer nieuws