Community Management
Erik Meijer
Community Manager
Als onderdeel van het Community Management team focus ik mij op de interne en externe gebruikers. Na bijna 30 jaar bij Cargonaut kun je zeggen dat ik een hoop weet, om deze reden zorg ik intern voor de juiste kennisborging. Voor onze externe stakeholders verzorg ik gebruikersdagen en geef ik trainingen. Tevens analyseer ik datakwaliteit en communiceer ik hierover met onze klanten. Ik word erg blij van tevreden klanten en krijg energie als ik de klant kan helpen met een vraag of oplossing.
Werken op Schiphol doe ik zoals ik al zei nu al bijna 30 jaar en het blijft een wonderlijke wereld vol met veranderingen. Het verveeld ook nog steeds niet als ik weer zo’n grote vrachtkist de lucht in zie gaan en daarbij denk: daar heeft Cargonaut ook een rol in gespeeld om ervoor te zorgen dat de vlucht volgeladen met vracht op weg is naar zijn bestemming.
In het dagelijks leven word ik blij en gelukkig als het goed gaat met familie en vrienden en iedereen die mij verder dierbaar is. Gezondheid speelt daarbij een belangrijke rol. Mijn passie is sport en voetbal (Ajax) in het bijzonder. Dat hoeft verder geen toelichting voor iedereen die van mooi en aantrekkelijk voetbal houdt. Verder ga ik geregeld op reis om de wereld te ontdekken. verder doe ik aan hardlopen.
Na zijn HAVO. MEAO is Erik kort gaan werken bij een woningbouwvereniging en bij Rank Xerox. Daarna is hij op Schiphol begonnen als operator in het reken centrum van Schiphol en als operator in aanraking gekomen met Cargonaut. Al snel heeft hij toen de overstap gemaakt naar Cargonaut waar hij nu, bijna 30 jaar later, nog steeds met veel plezier werkt.
Tim Portengen
Community Manager
“Klant is koning”
Binnen het Community Management team ben ik verantwoordelijk voor de eerste lijn Technische Helpdesk en ondersteuning Sales activiteiten. Opzoek gaan naar acceptabele oplossingen en klant- en productgerichte vragen beantwoorden zijn zaken waar ik mij met plezier mee bezig hou. Binnen het team streef ik naar een kwalitatief hoog service niveau, goede kwaliteit van onze producten en diensten en een solide samenwerkingen binnen Cargonaut. Dat is immers nodig om alles naar een hoger niveau te tillen.
Over samenwerking gesproken, ook in luchtvrachtland wordt er gevraagd om een gezamenlijke aanpak en goede samenwerking. Ik denk dat Cargonaut daar een belangrijk rol in speelt en blijft spelen. Mooi om daar een bijdrage aan te mogen leveren. Gezellige en gemotiveerde collega’s zijn belangrijk voor mij. In het dagelijkse leven geven mijn gezin en vrienden om mij heen mij altijd een glimlach op mijn gezicht.
Tim Portengen is ruim 17 jaar werkzaam in de luchtvaart industrie waar hij zowel aan de passagiers- als aan de vrachtzijde heeft gewerkt in Helpdesk- en Salesfuncties.