Onderbrekingen dienstverlening Cargonaut
Op 3 april hebben we als Cargonaut een korte onderbreking gehad van onze dienstverlening. We hebben hiervoor direct middels de gebruikelijke communicatie kanalen (contactpersonen gemaild, Website bericht geplaatst) iedereen die hierdoor kon worden geraakt geïnformeerd. Het aantal reacties bij de Helpdesk Cargonaut bleef zeer beperkt waarmee we kunnen concluderen dat we iedereen goed hebben kunnen informeren. Mocht u deze berichtgeving niet hebben ontvangen maar deze wel graag willen ontvangen dan kunt u zich hiervoor registreren door even te bellen de met Cargonaut Helpdesk. We helpen u hierbij graag. (email: helpdesk@cargonaut.nl)
Cargonaut service interruption
On 3 April, Cargonaut experienced a brief interruption in our services. We immediately informed everyone who could be affected by this through the usual communication channels, including by sending emails to contacts and posting updated information on the website. The very limited number of reports made to the Cargonaut Helpdesk allows us to conclude that we successfully kept everyone properly informed of the developing situation. If you would like to receive this notification despite it not being passed to you at the time, please call the Cargonaut Helpdesk to add your name to the address list. You can also contact them by email at helpdesk@cargonaut.nl.