Cargonaut Customer Service
Het kan gebeuren dat een SSO account (sso.cargonaut.nl of imi.cargonaut.nl) geblokkeerd komt te staan. Een veel voorkomende oorzaak is dat als er in korte tijd meer dan 5 keer geprobeerd is om in te loggen met verkeerd wachtwoord.
Wij kunnen na een recent doorgevoerde verbetering u zelf in de gelegenheid stellen om een geblokkeerde gebruiker zelf weer te kunnen deblokkeren. Zo kunnen vertragingen in uw proces (ook buiten kantoortijden) geminimaliseerd worden. Per organisatie kunt u een persoon aanwijzen die hiervoor de mogelijkheden zal krijgen.
Wij horen graag welke persoon er binnen uw organisatie aangesteld mag worden als “Super User SSO”. Dit kunt u doen door een mail sturen naar helpdesk@cargonaut.nl.
Cargonaut Customer Service
Occasionally, an SSO account (sso.cargonaut.nl or imi.cargonaut.nl) may be blocked. A common cause is several failed attempts (more than five attempts) to log in within a short period of time.
As part of a recent upgrade, we have included a new feature which enables you to unblock a blocked user yourself. This makes it possible to minimise any delays in your process (including outside office hours). You can designate a person per organisation who will be authorised to use this feature.
Please let us know which person within your organisation we can designate as “Super User SSO” by sending an email to helpdesk@cargonaut.nl.