U wilt dat uw probleem snel opgelost en uw vraag beantwoord wordt. Lees hier de tips van onze Customer Care medewerkers.
Stuur uw vraag of probleem per e-mail naar helpdesk@cargonaut.nl en niet naar de persoonlijke e-mail adressen van de medewerkers. Het kan zijn dat de geadresseerde medewerker niet aanwezig is of op dat moment andere werkzaamheden heeft. Door het algemene e-mail adres te gebruiken weet u zeker dat er altijd minimaal één medewerker de binnenkomende e-mails en incidenten behandelt en u zo snel mogelijk antwoordt.
U kunt onze meldingen raadplegen als u geen berichten ontvangt. Wellicht is er een storing in of onderhoud aan een systeem of applicatie bij Cargonaut of overheid.
En natuurlijk kunt u altijd bellen indien u problemen ondervindt of een vraag heeft. Ons telefoonnummer hiervoor is 020 653 0808. De Customer Care openingstijden zijn van ma. t/m do. van 08.30 tot 17.00 uur, vr. van 08.30 tot 18.00 uur. Buiten deze tijden verloopt de dienstverlening via ons call center. Het call center is alleen bereikbaar in geval van storingen.