U plant waarschijnlijk voor uw auto regelmatig een onderhoudsbeurt of APK. Dus waarom zou u dat ook niet doen voor uw e-cargo business? Wij ontvangen u graag om samen met u het hele exportproces onder de loep te nemen. Natuurlijk onder het genot van een lekker kopje koffie. Eén van de aandachtspunten tijdens dit onderhoud is de eAWB:
– zijn de veiligheidsgegevens ingevuld?
– is de eAWB tijdig ingestuurd?
– uitleg over foutmeldingen en het voorkomen hiervan.
Met betrekking tot eCargo Receipt laten we u zien hoe u een “not ready for carriage” boete kunt vermijden. En hoe u zelf in de gaten kunt houden of zendingen in ECS correct zijn aangemeld en afgemeld. Dit is belangrijk voor de ontvangst van een Confirmation of Exit. Bij het uitblijven van een Confirmation of Exit kunnen er problemen ontstaan met de BTW administratie (of die van uw klanten). Bent u ook geïnteresseerd in een onderhoudsbeurt? Neemt u dan contact op met sales@cargonaut.nl